Використання арт-практик у закладах вищої освіти: психологічний аспект.

Автор(и)

  • С. П. Яланська Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Анотація

Переконані, що арт-практики доцільно використовувати у роботі як з дітьми так і дорослими, адже вони базуються на творчості. За психологічним словником, творчість – це діяльність, результатом якої є створення нових матеріальних і духовних цінностей. Будучи за своєю сутністю культурно-історичним явищем, творчість має психологічний аспект: особистісний і процесуальний. Вона передбачає наявність у особистості здібностей, мотивів, знань та умінь, завдяки яким створюється продукт, що вирізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Вивчення цих властивостей особистості виявило важливу роль уяви, інтуїції, неусвідомлених компонентів розумової активності, а також потреби особистості в самоактуалізації, в розкритті і розширенні своїх можливостей.

Біографія автора

С. П. Яланська, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

в.о. завідувача кафедрою психології та педагогіки, доктор психологічних наук, професор

##submission.downloads##